BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 maj 2011

Gott folk!!

Nu är de ett tag sen jag skrev igen... Verkar som jag blir allt sämre på att skriva ;) Men får ta igen de dom gånger jag skriver då! =)

Har vart i mitt ÄLSKADE JÄMTLAND!!!! ... Åhh de är nått speciellt med mitt Jämtland och mitt hjärta... precis som att de går hand i hand på nått sätt ;)
Några händelserika dagar...som bland annat var fyllt med dans! Och jag säger då bara de; De är nått speciellt över Jämtlänska män! =) Fy tusan så galet kul de är...

...Mitt hjärta och själ vart återigen påfylld med ny energi när jag kom hem!
Som nog inte har kommit lägligare än vad de gjorde just då!

Väl hemma igen så blev allt återigen vardagligt... och de är väl på sitt sätt trevligt de med..speciellt när man är full med ny energi! =) =) =)

... Men så händer de massa här hemma också...och ibland så känns de verkligen som att allt kommer så j*vla olägligt! Tyvärr så kan man ju inte välja när saker och ting ska ske eller hända!... De är som på nått sätt bara att gilla läget..hur de än är!
Men å andra sidan så är jag lycklig ändå så man ska väl inte klaga =)


Måste bara säga; Har ÄNTLIGEN efter nått år hittat tillbaka till sömnaden! De är ju såååå roligt... skulle nästan kunna bo vid maskinen just nu..men har iaf hunnit med lite plagg till lillskruttan =).... så nu är de väl bara att sy till dom andra med... =)

Måste nog inhandla mera tyger och tillbehör nu...för av någon anledning så håller är de näst intill slut på den varan ;) ..... Synd bara att de inte finns nån affär här som har lite kuliga tyger...måste nog undersköta nätets alla sidor för att hitta! ;)

Eller okej då! Ett tyg har jag hittat som bara är så mycke JAG!!!! =) Så nu ska de här sys party klänning eller en finare klänning iaf till mej själv! =)

Tänk! Om man skulle kunna kombinera både delar... Jobb och sy?!... Ja alltså jag menar mer än någon gång ibland bara...hmm måste kanske tänka lite mer på den nöten..kan ju bli nått bra av de! =)

Måste nog skaffa mej en annan maskin också =) Eller vänta nu! jag har en bättre idé.. jag ringer ett samtal sen får jag hit maskinen jag vill ha =) =) ... Sen är de bara att sy för fulla muggar =)


Ja och förutom allt detta så har de hänt en massa annat också!...
Och jag säger då bara att de är tur att de finns både änglar långt där uppe och underbara vänner som jag har! =)

Med dom orden avslutar jag för denna kväll!

Dum spiro spero! ;)

0 kommentarer: