BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 maj 2011

Klänning och kjol som jag sytt...

Som jag skrev tidigare så har jag äntligen hittat tillbaka till sömnaden.. Vilket är gigantiskt kul givetvis...Önskar bara att de fanns lite mer tid att lägga ner ;)

För just nu skulle jag kunna sitta nätterna lång eller varför inte dagen lång ...
Men de finns ju annat också som man vill lägga tid på ;)




En Grön klänning i botten med tyg som är i prickar av dess olika färger och kulörer... Med orange kant runt ärmhålan...


Ryggen på klänningen är i de gröna...

Mönstret har jag kokat ihop själv =)

Storleken på denna är ungefär 110!




Denna kjol sydde jag härom en kväll... Syns så dåligt alla små sömmar som är sydda... och kanske egentligen hur den är sydd... ;) Ska lägga ut en bättre bild så snart jag hinner..


Mönstret på denna är avritad från en liknande kjol som Kristin som går under K.Design har sytt tidigare... vet inte om hon själv ritat mönstret eller om de är från någon tidning...



Har sett många olika plagg som Kristin har sytt...O vad ska man säga mer än att hon är så SUPER duktig!! =) Här kan ni titta in till henne http://kristindesign.blogspot.com/


Just nu så ligger MINA tyg och väntar på att få bli till nått roligt =)
Har bara inte än bestämt vad jag ska göra... och ärligt talat så prioroterar jag kjolarna som jag har på beställning just nu... och ja så var de ju de där med tiden...men den kommer väl =)
Hinner ju som sy åt mej själv precis när jag vill ;)


Nej ni gott folk! Nu ska Pinglan ta och göra lite annat innan de blir sängen
tidig morgon väntas!

Natti Natti...

0 kommentarer: