BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5 maj 2011

Uppdrag =)

De är inte alla kvällar som man hastigt och lustigt blir utkallad på uppdrag =)
Men som sagt allt kan hända..och så hände de! HAHA

Hmm..undra vad som händer nästa gång...för nu är de nog bevisat att ALLT KAN HÄNDA och INGET STÅR SÄKERT =P


Oj! de var visst ett tag sen man skrev nu.. orkar inte skriva vad som hänt och skett för de tar för lång tid för att ens sammanfatta...
Och jag har nog själv inte tagit till mej och förstått allt heller....på gott och ont...

Just nu så slappar jag i soffan framför dumburken..men sängen känns faktiskt mer lockande just nu för jag är skita trött...kanske inte så konstigt eftersom de bara blev typ 3 timmar innan klockan ringde i morse... Jag va bara lite trött =P
Så jag hoppas de går SOVA inatt.... =)


Annar så får jag väl göra de nästa vecka...då förmodligen allt kommer hända och jag längtar verkligen nu! =) I neeed this shit! Så eré...

Nej ni! Nu är de sängen som gäller..så nu får ni inget vettigt ur mej...



Åhh! Just ja min kära granne har gjort värsta snygga grillringen med allt därtill... detta kommer bli kanonbra! =) Jaja...ja får väl kasta ett glas vin över han när han ska sätta ihop den så han inte blir allt för tjinkig =P ..själv ska jag ju naturligtvis bara hejja på ;) Så.... Här ska de tändas en brasa o ha massa mysiga grillkvällar! =)


Ha de!

0 kommentarer: