BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

29 mars 2011

Underbara Helg... =)

Vilken fantastiskt trevlig helg de blev...


Mysfredag med god mat, massa snack och allt som hör en mysfredag till =) Lördagen blev också tok trevlig och mysig... På alla dess sätt och vis. .. Började morgonen med att vakna alldeles för tidigt men vad gör det när man vaknar med ett leénde och bara känner hur energin är på topp och humöret är mer än längst upp på topp??! =)


Blev en tur in till stan där jag egentligen skulle shoppa en ny klänning inför kvällens kommande bravader men ack så dåligt de gick när de INTE fanns någon på en endaste affär... ja jag vet inte om jag är kräsen eller om de bara inte finns nått längre som man kan tänka sej att bära... Men kom faktiskt hem med lite inrednings inventarier istället... och om jag får säga det själv så blev det så himla fint..men finare kommer de bli när de verkligen kommer på plats...


... Vilket de egentligen skulle göra när jag väl kom hem, men icke de inte... för de fattade som en liten grej för att de skulle vara möjligt.. och inte hade jag min "hantiss" här heller... så de fick så lova att vänta... ;) Men tro mej... nog allt kommer "tantiss" att få fixa de...kommer inte undan =P


Fick över goda vänner på kvällsidan och de var riktigt trevligt... Lite gott i glaset och en massa surr innan de blev utgång bland alla andra trevliga o glada människor... och golvet blev väl besökt av oss alla också ;)


Konstigt nog så sprang klockan iväg väldigt fort där i slutet...men de skyller jag mest på att de ju helt plötsligt blev sommar tid =)


Ja som ni själva förstår så kan jag ju inte skriva allt.. så sammanfattar den lite... LOVELY!

Tack till er mina finaste vänner som förgyllde helgen!





Ja nu så var de ju vardag igen... Och har just gått omkring och tänt en massa ljus här hemma...blir en sån mys stämning....


Sitter just nu och skriver på en massa olika saker..känns som både pennan och tangenterna snart glöder ;) Men ack så kreativ jag känner mej för tillfället... ;) Samtidigt som jag inte kan låta bli att känna mej lite fundersam då jag fått ett erbjudande... som krävs att tänka på lite =) Men som sagt allt kommer att bli bra...hur de än blir! ;)



Nej nu är de bäst att gå och öppna dörren...


Ha de gott o va rädd om varandra! =)

0 kommentarer: