BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8 oktober 2011

Time heals pain...

... sägs det.... men jag vette klåån om den saken!

Kan tiden verkligen läka alla sår eller smärta?! De känns verkligen inte så!




Att ha förlorat någon som man tycker så mycke om och håller så kär...som är som ens egen syster känns för jävligt för att tala i klarspråk! De gör så ont så ont så ingen kan nog förstå den smärta som jag bär inom mej... saknaden är enorm!


De är ett år sen jag förlorade mitt hjärta, min själ min vän... helt enkelt mitt allt! Och än idag så ställer jag mej frågan... Hur ska jag orka vara utan dej..hur ska jag klara mej... Vill du ska finnas här hos mej mitt hjärta...jag saknar dej så oändligt mycke! LOVE YOU!


Under det året som gått sen jag miste dej har de hänt så ofantligt mycke... men vad som känns mest orättvist är att jag mist yttligare en vän.. som stod mej nära innan men som kom att stå mej ännu närmre efter att vi förlorat vår älskade vän.
Jag Förbannar den dagen när jag fick veta att du somnat in... saknaden gör sej påmind varje dag,... men mest av allt blir jag så ärg/ledsen/ frustrerad och till och med litte förbannad över att

de känns så orättvist att ni skulle lämna Mej och er familj i så ung ålder med livet framför er! Mina vänner.. Jag tänker på er och era familjer!

Ni alla finns i mitt hjärta!


Livet måste gå vidare... hur tungt de än är... Och hur jobbigt detta än är och hur jobbig saknaden än är känns det bra att jag har en plats jag kan gå till...tända ljus eller bara sitta där en stund!


Tänder ett ljus för er!



Som sagt under det senaste året har de hänt mycket... och jag har nog kommit och kommer allt starkare ur allt som har hänt och kommer att hända!!


Och en sak vet jag säkert och så sant att är det inte positiv energi som kommer in i livet så kan man lika gärna vara utan! Och så är det!Ingenting som TAR min energi kommer i närheten! Och där med punkt. Så därför har denna tjej gjort bra och viktiga val i sitt liv som har fört med sej positivitet på olika sätt och vis...och de känns så enormt bra! Och bättre kommer de att bli ;)


Man kan inte styra livet...men livet kan styra dej!


Till er mina hjärtligt underbara vänner vill Jag bara säga; TACK!


Jag älskar er och är så enormt glad av att ha er i mitt liv!



Skriver mer en annan dag... Nu ska jag mysa!


Kom ihåg att vi bara lever en gång... Ångra inte de du gjort...och gör de du vill!


Sträva framåt!...

1 kommentarer:

Tovsten sa...

Fick veta idag av en ren slump. Chockad som bara den och vet ärligt talat inte hur jag ska reagera. Sorgen är bara så obeskrivligt tung att det i ord inte går att uttala.