BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

7 juni 2011

Många Tankar och Känslor!!!! ....



Har så många tankar och känslor just nu att jag vet inte ens själv vad eller hur jag ska kunna tänka mer! Ibland så känns det som att tankarna bara är för mycke...man inte alltid orkar med dom, och ikväll är en sån kväll! Önskar bara att dom kunde försvinna för en stund!!!...

Livet är så förba....at orättvist ibland så de då är helt sanslöst...

Kan bara säga att jag tänker på Er och till DEJ kan jag bara säga att DU finns i mina tankar och att även om de inte är till någon tröst alls så vet jag vad du går igenom just nu! Och hur fruktansvärt ont i hjärta och själ de gör!!
Du vet att jag finns när och om du vill!

De finns inte några ord just nu som jag kan använda mej av...mer än att till och från så känns det som att mitt Hjärta ska gå i tusen bitar och jag kan inget göra åt det! Och de är nog bland den värsta känslan...att man vet att man inget kan göra mer än att komma tillbaka igen, så även om det kan ta lång tid!...



Hur jag än vrider och vänder på mina tankar och känslor så känns det som de kommer att ta en evighet att få tillbaka en liten bit av mitt hjärta och min själ i detta fall...men skam den som ger sej! Och eftersom jag har styrkan och viljan så fixar jag det!


Men jag kommer alltid och för alltid att sakna och älska dej! Du finns nu och för alltid med mej överallt...






Sen kan jag inte sluta irritera mej på eller undra över hur en människa kan vara så j*vla genomfalsk ??!!! Tror personen att den ska "komma undan" med det eller komma undan och komma undan...Kanske personen bara tror; Att " den är så j*vla perfekt" och så "bäst/ intelligent" ...men hallå.. är de inte dax att vakna upp nu och inse?! ELLER?!
Äsch...jag blir bara så förbannad när jag tänker på det så lika bra att inte ens lägga ner en sekund till på att ens fundera...för de är ju bara lönlöst att lägga energi på nått... som...

BARA TAR MASSA ENERGI!






Lev och må väl!

Kom ihåg att va rädd om den ni älskar och håller kär!




0 kommentarer: