BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13 maj 2012

Nattens ljus....

Hej där världen! Så då var de dax att plita ner några rader igen! Var som ett tag sen nu sen jag skrev, varken lusten eller motivationen har funnits där, men nu så ska de bli en rad eller två. =) Klockan är rätt mycke och jag sitter här ute på balkongen och lyssnar på alla små ljud som finns här ute samtidigt som ljuset någonstans finns där uppe även om det är mörkt på ett annat sätt... Just nu händer det mycket i mitt liv på många olika sätt... Vilket även medför en massa tankar och känslor på gott och ont... Ännu en gång har det blivit bevisat hur livet kan ändras på bara några få sekunder, i detta fall på ett positivt sätt för min egen del. Vet inte varför detta skedde men det finns nog någon mening med det skulle jag tro. Sen vilken får nog tiden utvisa ;) Finns mycket jag skulle vilja och kunna plita ner men just nu kommer det inte att hända, mest för att jag är gräsligt trött.... Känns man jobbat 14 timmar och sovit 20 minuter inan man skulle upp! Så nu blir det sängen!... Va rädda om er och varandra! Puss!

1 kommentarer:

Lars sa...

meep meep hoppas allt är väl med dig.
:o)