BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 mars 2011

Kort o gott...Uppdatering...

Nu har de gått rätt så länge sen jag skrev sist..och precis som vanligt så har de hänt så himla mycket...och jag har varken haft tid ork eller lust att blogga faktiskt... men nu så är de väl kanske läge att göra en lite upptatering...

Men vart ska jag börja?!.... ;)

Börjar väl med Kryssningen...

Jag och mina fina grabbar bestämde oss för att vi skulle ta en liten kryss..och så blev de allt...Jo jag vet...dom är minst lika galna som mej... ;) startade tidigt i fredags morse... ja bilfärden ner mot Stockholm alltså...

och vad kan man göra i en bil för att roa sej... jo skratta... för gissa om ja hade kul...ja dom med... skrattanfallen var många...så vi hade iaf kul istället för tur med vädret...eller de hade vi väl iof också när vi närmade oss Sundsvall... Där de var energistopp och chauförrsbyte...
Säger bara en sak tacka vet ja automat med cruise controller när man åker långt... bara styra!... haha ;) Sen en annan sak...en stereo med ljuv partymusik...kan de bli bättre? ;)

Konstigt nog så må de va "Långt" till Stockholm men inte denna gång... vi var ju framme på ett litet kick ;) Kanske berodde på att vi hade så roligt... tänka sej så mycke ( tokigt ;) ) man kan skratta åt egentligen... HAHA

Nä allvarligt... jag hade de så ASROLIGT... =) Och väldigt god middag hittade vi oss också... riktigt mysigt att sitta ner o snacka o skåla lite över en god bit mat!
Sen var de bara att ge sej iväg till hytten för att göra sej klar inför kvällen... sen givetvis mot baren... och av någon konstig anledning så var man där rätt mycke av kvällen ;) Precis som de ska vara på en kryss eller??! =)



Ja och att jag sprang på fina Tony också var ju kul! Så länge sen vi sågs..och tro mej...finns det någon som kan ge mej så mycke glad och positiv energi så är de han! =) Och många glada skratt blev det också... Så även ett tack till Tony men så även givetvis till mina fina Grabbar!


De går lixsom inte att återberätta allt..man måste helt enkelt ha vart på plats och upplevt kvällen för att förstå hur galet sjukt Rolig den var!!! Jag vill tillbaka dit igen...NYSS!!!! ;)

Och så blir de nog allt.... kryssningsplanering... sooon =)=)=)


Men nu så är vardagen tillbaka igen... och de är ju som kul de med på sitt egna sätt...men idag så känner jag verkligen hur mycke jag hade behövt en solsemester för att bara få mej en massa sol och ny energi...jopps...så även om jag redan har fått en massa ny energi av resan så skulle jag nog allt behöva lite till...för nu är jag så less på denna kalla vinter..jag vill ha sol o sommar!
Så vinter...pys veck och sommar kom fram.. i need you!!!!






Ja som sagt de händer en hel del här just nu..på många olika sätt...vissa saker är rätt tunga för hjärta och själ medans andra är bättre för hjärta och själ även om de kan va lite tungt emellan åt men de är väl så att de kommer nått positivt ur saker o ting.


Men kan nog inte alls komma ifrån saknaden som jag bär inom mej...den som ingen kan se... medans jag känner den hela tiden! Varje dag!... Miss you so!

Ibland kan jag fortfarande inte förstå hur jag ska kunna leva utan dej..finns så mycke jag vill säga dej o så mycke som vi skulle göra tillsammans...känns som halva jag är trasig...mitt <3>
Samtidigt så vet jag att mitt liv måste gå vidare, för jag får dej aldrig tillbaka...men de gör så ont... önskar så att du fanns här hos mej!


... Just nu har jag så många drömmar och tankar som jag vill förverkliga, som jag också vet kommer att förverkligas..en dag... kanske inte imorgon eller nästa vecka eller ens denna månad...men en dag! Och då är det JAG som förverkligar dom för MIN skull och ingen annans! =)


Satt o prata med en idag..som fick mina tankar och funderingar att starta ännu mera... kanske på olika sätt...men på nått sätt är de ändå skönt samtidigt som de är jobbigt..ja jag vet inte hur jag ska förklara... hmm... men som sagt allt har sin tid,och för eller senare så brukar ju allt lösa sej...


... Ja ett virrvarr av tankar skulle jag nog kunna beskriva det som idag...
Men man kanske lite oftare måste tänka så här;

Sometimes you have to stop
thinking so much
and go where
your heart
takes you.

... för de är ju ganska så sant... För är det nått som alltid talar sanning så är de hjärtat...och är hjärtat glatt så är ju även du glad!!

Men för att fortsätta lite på de där med hjärtat och att tala sanning...så märks de faktiskt att litar man på sitt hjärta så är de sällan man har fel..och ibland är de ju skönt att upptäcka saker för att verkligen få veta hur de är! För de hjälps inte att många gånger så ska man lita på sin känsla istället för att hoppas eller tro annat..de kan bli så fel då när de egenligen var så rätt från början!!


Vet ni vad...skulle kunna skriva mängder ikväll... men mer än så här blir de inte... eller jo vänta..
Vill avsluta med några rader;



Till mina fina tjejer; Tack snälla för ALLT stöd som jag fått! De värmer i hjärtat!


Puss o Kram!

1 kommentarer:

Magda sa...

När ska alla jobbiga saker försvinna?? Less på dom =(

Duktig du är som skriver så mycket!

Kram