BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 september 2012

ENORM SAKNAD!!!


Ibland kommer den där extra starka saknaden över mej så otroligt mycke... Och idag är en sådan dag när SAKNADEN är nått oerhört alldeles enorm!

Trots att det inte går en dag utan att jag tänker på dej och SAKNAR dej så är idag en alldeles särskild dag! Kan inte med ord ens beskriva hur vansinnigt tomt det är utan dej och hur mycket jag önskar att du fanns här hos mej.

Kan inte ens själv förstå att det snart är 2 år sedan du lämnade oss alla... Det är så grymt och så overkligt fortfarande. Tänk att än idag så kommer jag på mej själv med att jag är på väg att ringa dej...



Min älskade vän jag saknar dej så!!!
Det är så mycket som jag vill berätta och prata om... så mycke som jag vill du ska veta... så många tankar som finns som jag vet att du skulle ha så kloka och bra svar på...
Fastän du alltid är med mej... så är saknaden och tomrumet så enormt...


T... Du är För ALLTID ÄLSKAD och För ALLTID SAKNAD!

0 kommentarer: