BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 september 2012

Snurrar...


De är nått alldeles fantastiskt med att sätta sej vid vattnet... Titta ut över den enormt vackra utsikten som är... Att stanna upp för en stund... tänka och rensa hjärnan för ett slag på precis allt!


Kan visa er... så kanske ni lättare förstår vad jag är ute efter ;) 



På något sätt är det som att man återfinner ny energi igen... energi som man kanske för ett slag ej trodde att man hade... Men tänka sej att den faktiskt finns där bakom allt ändå! =)


Den sista tiden så har det hänt så mycket på många olika sätt... 

Vad det är kan jag inte gå in på. Mer än att jag kan säga att det är märkligt hur saker och ting kan ske och kan hända på ett speciellt sätt och vid en speciell tidpunkt...

Men någon stans mitt i allt så tror jag att det finns en mening med att allt ska hända och att allt ska ske, precis när det sker.... Varför?! Ja det kan man nog undra,men det ska nog bara vara så...
Eller så kanske det är så att man ska förstå det senare om man inte redan förstår det...  Eller vad tror du?

Vissa saker kan man bara ej sätta ord på! Och det finns en sak... Jag kan ej sätta ord på, jag önskar att jag kunde men det går ej... Eller?! Ja kanske med ett ord då-  fräckt!  =) 



Ska man gå på magkänslan? Eller kan den ha fel? Menar om det känns i magen på ett speciellt sätt så kanske det många gånger är så det är? Eller kan den spela kroppen & hjärnan ett spratt?! 


Ja många funderingar och tankar finns det... De snurrar rätt mycket i Kolan!! 
















0 kommentarer: